domingo, 3 de marzo de 2013

Video tutorial: Questionari


1-Com titularé el meu videotutorial?
Com planxar el cabell correctament


2-Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
No, no em cal posar cap subtítol.


3-Què ensenyaré a fer?
A planxar el cabell.

4-Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part?
Per una part explicaré quins son els estris que hem de fer servir i per l'altre part com planxar el cabell de manera que quedi totalment llis i duri més.

5-Quan ho enregistraré?
Aquesta setmana.


6-És a l'exterior? Hi haurà molt soroll?
A l'interior, a un bany.
No hi haurà soroll.


7-Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?
Gravar-ho amb una bona càmera i que no parli ningú mentres gravo.

8-Quina càmera utilitzaré?
La millor que tingui a casa.


9-Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
Si, d'una persona que es deixi planxar el cabell i que el tingui bastant llarg.


10-Hi posaré música? Quina? D'on la trauré?
Si , la descarregaré i es diu: Celebrate.


11-Què posaré als crèdits?
No tinc pensat posar-hi crèdits.


12-És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?
Si.

No hay comentarios:

Publicar un comentario