lunes, 8 de octubre de 2012

L'art i el meu artista preferit.

L'ART

L'art per mi és crear alguna cosa nova i fer que a les persones que ho miren els hi agradi, els cridi l'atenció d'alguna manera o els provoqui un cert interès. Segons el meu punt de vista l'art no només fa la funció de decorar, sinó que també hi ha altres tipus d'art com els esports, la música, la cuina, etc.Un artista a vegades també crea art a partir dels seus sentiments o l'estat en que es troba en aquell moment.


 Escriure llibres ho considero un art perquè s'ha de tenir una sèrie de qualitats i imaginació per redactar escrits i que aquest llibre t'agradi i et captivi.






Però també considero art les persones que participen en les challenges, maratons o bé curses públiques. Això es art perquè no tothom te la mateixa capacitat ni el valor de córrer fins el final.



L'ARTISTA

Hi ha moltíssima gent que la considero artista i que fan coses que realment et deixen de pedra. Cuiners, productors de cinema, etc. A mi el que més m'agrada de el que es pot considerar art, és la música.

 Jo he escollit un cantant d'un grup de rock americà molt famós John Francis Bongiovi més conegut com Jon Bon Jovi.Més que el cantant he triat el grup en si però la veu del cantant i la seva forma de cantar les cançons m'apassiona. Aquest grup creat al 1983 ha fet cançons genials de molts tipus, però la que més m'ha agradat és la de : thank you for loving me , la lletra és preciosa, el ritme i els instruments que hi surten afavoreixen moltíssim la cançó.

No hay comentarios:

Publicar un comentario