martes, 2 de octubre de 2012

Les intel·ligències múltiples


Principalment amb l'intel·ligència que hem sento més identificada es la interpersonal: M'agrada ajudar la gent, escoltar-la i posar-me en el seu lloc, sempre es algo que se m'ha donat bé. Se tractar amb la gent i fer veure les coses des de un altre punt de vista. M'agrada donar consells i sentir-me orgullosa de saber que he fet un bé per els altres. També hem sento identificada amb aquesta intel·ligència ja que de gran m'agradaria ser alguna cosa de relacionar-me amb gent, secretaria, venedora o sobretot dirigent ja que m'agrada organitzar i manar per acabar la feina abans. M'encanta fer-ho tot bé, sóc molt perfeccionista. Una de les altres intel·ligències múltiples amb la que m'identifico es la intrapersonal: molts cops quan m'enfado parlo per dins meu i intento controlar-me. Se el que he de fer i que pensar per calmar-me. Intento mirar les coses d'una manera mes positiva. Sempre quan tinc temps lliure m'agrada escriure textos o alguna cosa que m'agradi i explicar el perquè. Per últim també hem sento relacionada am la musical: perquè m'encanta escoltar la música i inventar sons nous. I amb la lingüística : perquè se parlar els idiomes i utilitzar un vocabulari extens.

1 comentario: